Pardavimų komandos struktūra ir rolės, motyvacinės ir premijavimo sistemos

Trumpas aprašymas: Pardavėjus įprasta matyti dirbančius autonomiškai lyg amatininkus. Nieko nestebina, kad pardavėjas dirba lyg žmogus-orkestras: ir ieško naujų klientų, ir rengia jiems komercinius pasiūlymus, rūpinasi pažadų įvykdymu, ir dirba su „savo“ esamais klientais, įskaitant ir tokį emociškai mielą darbą kaip skolų administravimas.Šiais laikais norėdami sutikti tikrą amatininką, turite apsilankyti Kaziuko mugėje: industrinė revoliucija amatininkus pavertė egzotine retenybe. Tačiau darbo pasidalijimo idėja, nulėmusi ženklų našumo padidėjimą visose industrijose be išimties, liko nepritaikyta pardavimuose.Kaip pertvarkyti pardavimų komandos narių įgaliojimus ir atsakomybes, kad komandos pajėgumas išaugtų ženkliai? Revoliucinis sprendimas, kurį nuodugniai pristatysime seminare, su kaupu pasiteisino tuzine Lietuvos įmonių.
Pilnas Aprašymas:

SEMINARO TIKSLAS – pristatyti sprendimo kryptį, kaip turėtų būti pertvarkytos pardavimų komandos, kad nedidinant žmonių skaičiaus ryškiai išaugtų pardavinėjimo pajėgumai nekeliant grėsmės klientų aptarnavimo kokybei.

TEMOS IR NAGRINĖJAMI KLAUSIMAI:

1. Kodėl pardavimų komandų nesužalojo industrinės revoliucijos idėjos?
2. Prielaidos, kuriomis grindžiama darbo pasidalijimo (specializacijos) būtinybė pardavimų komandose
3. Kompetencijos ir savybės, būtinos pardavėjui-žmogui-orkestrui
4. Rolės pardavimų procesuose ir išaugusio našumo įrodymai iš Lietuvos įmonių
5. Pardavimų vadovo vaidmuo pardavimų komandoje
6. Kaip sukurti pardavimų komandos struktūrą, dirbančią srauto principu?
7. Pertvarkytų pardavimų komandų struktūrų pavyzdžiai iš įvairaus tipo gamybos, logistikos, distribucijos, projektų kompanijų
8. Kodėl motyvacinės sistemos neužtikrina nei pardavimų augimo, nei motyvacijos pardavėjams?
9. Kaip premijavimo pagalba paskatinti norimą žmonių elgesį?

LEKTORIUS

Mindaugas Voldemaras – bendrovės TOC Sales and Marketing (www.toc-marketing.lt) vadovas. Taikydama TOC ir Lean šiuolaikinės vadybos metodus, Mindaugo vadovaujama komanda padeda savo klientams pertvarkyti pardavimų padalinius, kad šie dirbtų srauto principu ir generuotų kuo didesnę pridėtinę vertę.

KVIESTINIS SVEČIAS:

Linas Šiautkulis – komunikacijos ekspertas, media agentūros „BPN LIETUVA“ vadovas, Lietuvos marketingo asociacijos valdybos pirmininkas.

"Apie Liną Šiautkulį jūs, ko gero, žinote daugiau už mane. Šimtą kartų kalbėjo Logine, Passworde, Username, Account, Subscribe, Browser, Best Internet ir kituose internetų sambūriuose, ir visur būdavo išrenkamas geriausiu spykeriu. Liną pakviečiau, kad papasakotų, kaip daromas media planavimo biznis internetuose ir ant žemės. Media agentūros taškosi raudonuosiuose vandenynuose, čia augti gali tik skandindamas kitą. " – M. Voldemaras.

KAINA: 200 €

REGISTRACIJA: https://goo.gl/N7QGcI

Papildoma informacija: krc@ksu.lt, 862462049

___________

Daugiau informacijos apie visą Pardavimų valdymo kursą rasite čia:http://goo.gl/jGpQQR


Lektoriai, konsultantai: Mindaugas Voldemaras
Mokymų lygis: Visiems
Kaina: 200 €
Kalbos: Lietuvių
Mokymų data: 2016-10-07

Pardavimų komandos struktūra ir rolės, motyvacinės ir premijavimo sistemos

Svetainė: http://www.ksu.lt/mokymai/pardavimu-koma
Adresas: J. Basanavičiaus g. 29A, Vilnius
Telefonas: 862462049
Miestas: Vilnius

Rekomenduojame


Daugiau pasiūlymų

Automobiliu supirkimas Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas