PROFESIONALI ADMINISTRATORĖ: KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR SUDĖTINGŲ SITUACIJŲ VALDYMAS

Trumpas aprašymas: Programos tikslai:
.
•Supažindinti sekretores – administratores su efektyvaus bendravimo su klientais principais ir technikomis.
•Vystyti telefoninio ir tiesioginio bendravimo įgūdžius ir kompetenciją.
•Tobulinti bendravimo įgūdžius sudėtingų ir konfliktinių situacijų metu.
•Sustiprinti dalyvių pasitikėjimą savimi ir ryžtingumą.
Pilnas Aprašymas:

 

Programos nauda organizacijai:

 

 

 

•Kuo profesionalesnis sekretorių – administratorių bendravimas su klientais, tuo didesnė klientų dalis yra patenkinta ir nori palaikyti kontaktą.

 

•Išorinės komunikacijos efektyvinimas pagerina įmonės įvaizdį rinkoje.

 

•Sekretorės-administratorės dar maloniau, profesionaliau bendrauja su klientais ir žymiai efektyviau sprendžia sudėtingas situacijas.

 

•Stiprėja darbuotojų lojalumas savo kompanijai.

 

 

Kliento pasitikimas ir pasisveikinimas.

Pirmojo įspūdžio galia.Kūno kalbos ir išraiškos svarba. Kokias išvadas gali padaryti klientas apie įmonę iš to, kaip jis buvo pasitiktas administratorės. Pagrindiniai įgūdžiai, padedantys sukurti gerą įspūdį klientui. Kaip bendrauti su klientu, kai jis turi palaukti.

 

Administratorės bendravimas telefonu.

Atsiliepimas telefonu – standartinės etiketo frazės.

Kalbos ir balso tono valdymas. Etiketas skambinant klientui (skambučiai į išorę).

Etiketas atsiliepiant į skambučius. Gero telefoninio pokalbio kriterijai.

Ką sakyti, kai klientui tenka laukti prie ragelio. Skambučio nukreipimas. Informacijos iš telefoninių

pokalbių perdavimas. Vaidmenų žaidimai, įtvirtinantys įgūdžius.

 

Sudėtingos klientų aptarnavimo situacijos.

Kaip elgtis, kai negalime išpildyti kliento pageidavimų.

Kaip įveikti klientų nepasitenkinimą. Efektyvus elgesys sudėtingose situacijose.

Praktiniai pratimai ir vaidmenų žaidimai, įtvirtinantys įgūdžius.

 

Streso valdymas ir atsipalaidavimo metodai.

Kaip neprarasti pusiausvyros ir po stresinių situacijų vėl atgauti vidinę ramybę. Įtampos reguliavimo technikos.


Lektoriai, konsultantai: Daina Kremensienė
Mokymų lygis: Visiems
Kaina: 399 Lt + PVM
Kalbos: Lietuvių
Mokymų data: 2014-03-14

PROFESIONALI ADMINISTRATORĖ: KLIENTŲ APTARNAVIMAS IR SUDĖTINGŲ SITUACIJŲ VALDYMAS

Svetainė: www.personpremier.lt
Adresas: Vilnius
Telefonas: 852647388
Miestas: Vilnius

Rekomenduojame


Daugiau pasiūlymų

Automobiliu supirkimas Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas