Judruma, UAB

Trumpas aprašymas: SĖKMINGAS DARBAS TELEFONU: KLIENTO „NE“ PAVERSKITE „TAIP“

Dėl vieno ištarto žodžio žmogų pavadina išminčiumi arba kvailiu. Būkite atidūs, galvokite, ką sakote“. Konfucijus

MOKYMŲ PROGRAMA SKIRTA: visiems, dirbantiems su klientais telefonu: klientų aptarnavimo ir pardavimų vadybininkams, biuro administratoriams ir kt.
Pilnas Aprašymas:

SĖKMINGAS DARBAS TELEFONU: KLIENTO „NE“ PAVERSKITE „TAIP“

 Mokymų data: 2018 11 29

Mokymų vieta:  viešbučio „BEST WESTERN Santaka“ konferencijų salėje, J.Gruodžio g. 21, Kaune.

Mokymų trukmė: 8 akad. val. (9.00-16.10)

Mokymų tikslas:Suteikti teorinių žinių ir praktinių įgūdžių, kurie padėtų tinkamai bendrauti su klientais telefonu.Lavinti bendravimo telefonu ir balso valdymo įgūdžius, suteikti žinių apie efektyvų informacijos išsiaiškinimą ir pateikimą klientui, akcentuoti klientų išsaugojimo ir bendravimo svarbą, išmokti konstruktyviai spręsti sudėtingas situacijas. Lavinti klientų prieštaravimų įveikimo įgūdžius.

PAGRINDINĖS TEMOS:

Profesionalaus darbuotojo savybės ir nuostatos.

Pokalbio telefonu struktūra.

 

9 taisyklės bendraujant telefonu.

 

Šešios klasikinės bendravimo telefonu klaidos.

Balso reikšmė, jo valdymas.
Balso ir mąstymo sąveika.
Balso garsumo bei kalbėjimo tempo valdymas.
Pauzės ir jų reikšmė. 

Kas svarbu dirbant su klientais telefonu?

 

Efektyvaus santykio su klientu sukūrimas.
Teigiamai nuteikiantys ir nevartotini žodžiai.

Sudėtingos bendravimo su klientais telefonu situacijos.

Registruokitės, detalių mokymo programų teiraukitėsinfo@personaloprojektai.lt   arba telefonu +370 618 48891.


Mokymų lygis: Visiems
Kaina: 129 Eur
Kalbos: Lietuvių
Mokymų data: 2018-11-29

Judruma, UAB

Svetainė: personaloprojektai.lt
Adresas: J.Gruodžio g. 21, Kaunas
Miestas: Kaunas

Rekomenduojame


Daugiau pasiūlymų

Automobiliu supirkimas Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas